nobodycompares1d

Direktlänk till inlägg 16 januari 2014

If love whas easy-1

Av Nathalie Nilsson - 16 januari 2014 20:58

Hej jag är så ledsen för att jag inte har bloggat på ett tag men datorn är trasig och min hund dog nyligen så jag har inte haft lust... men aja jag kommer inte fortsätta att skriva på novellen för jag har en ny idé men iaf så här kommer den nya novellen pd. Den kommer börja utan förklaring men senare blir det tillbaka blickar eller vad man säger.

--------------------------------------------------

" But where should I live then your freak!?" Skrek jag medans jag grät. Jag var svensk men min nu ex pojkvän var engelsk. Vi stod mitt på gatan och skrek på varandra, eller jag stod ute på gatan medan han slängde mina väskor fylld med kläder på gatan. " You're smart i'll sure you figure something out"  skrek han tillbaka samtidigt som han hånflinade åt mig "Fuck you" skrek jag tillbaka samtidigt som jag plockade upp väskorna. Jag skulle precis ta upp den andra väskan när någon plötsligt stod framför mig. "Need some help?"  Skrattade han fram. Jag följde skorna upp till ansiktet med ögonen "Do I know you?" Sa jag surt " No but that wasn't what i ask" sa killen med lockigt hår och gröna ögon "Aww so sweet do you acually think I need a random anoying guys help?" Sa jag och tog den sista väskan och lämnade killen där. När jag gått till en park så satte jag mig på en parkbänk och bara tänkte på vad jag skulle göra med mitt liv. Mina föräldrar hatar mig jag har inga vänner, ingen kille och inget hem allt jag har är kläder mobil och hörlurar. Jag kom ut ur mina tankar när jag plötsligt hörde skratt och de skratten var inte låga. Jag kollade hastigt upp och såg fem killar gå mot fotbolls målen med en fotboll under armen. Det var då jag då honom den krulltotten som jag mött tidigare idag han kollade på... mig? Jag hörde hur min mobil började ringa så jag tog upp mobilen och kollade vem det var "Dolt nummer" var det så jag svarade jag kände hur dem gröna ögonen stirrade på mig hela tiden jag hörde andetag på andra sidan luren "Hallå?" Stammade jag fram " I se you" sa personen på andra sidan luren innan den la på. Jag kände hur någon tog tag i min axel och jag vände mig snabbt om. Jag kände hur ilskan bubblade i mig och jag var precis påväg och slå till honom men han hann stoppa mig "Hey easy im just wanted to say im sorry and i want to be friends" sa han lungt "Are you fucking kidding you fucking kick me out of the house without money or something like that how foes you even dare to talk to me right now your worthless jurk!" Skrek jag innan jag kände hur kinden brände, i ren reflex så tog jag ena handen för kinden. Nu kokade jag bokstavligen av ilska men jag slog honom inte utan spottade honom i ansiktet. Han tog tag i min arm HÅRT det gjorde verkligen ont " LET ME GO!!" Skrek jag utav smärta men han flinade bara och kysste mig. Jag puttade bort honom men han tog fram en kniv och skärde mig på kinden inan han skärde av tröjan. "HELP ME!!" Skrek jag och inom några sekunder var han borta. Jag hörde hur någon harklade sig och jag tittade fort bakåt. Där stod fem killar och glodde på mina Bröst? Jag tittade neråt och såg stt den sönder skärda tröjan låg på backen och jag sprang snabbt till väskorna och tog på en annan tröja och stängde väskan igen. "Ehum... Thank you guys" sa jag för att avbryta tystaden.. "your welcome.. ehum did you know that guy?" Frågade en brunhårig kille med randig tröja "Yeah.. he whas my boyfriend but he broke up with me today" sa jag och började samla mina resväskor. "Where are you going?" Frågade en svarthårig kille med grön svart skjorta "don't know" mumlade jag och började gå "But hou could stay with us?" Sa en blond kille med irländsk dialekt " Listen guys it whas very nice to meet you but i don't know anyone of you and I just want a fucking job so I can find some place to live at" sa jag lite surt kanske mrn jag har haft en riktigt dålig dag...



Förlåt gör den dåliga engelskan och jag vet att det inte är det bästa kapitlet men jag blev faktist nöjd



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Nilsson - 11 februari 2014 17:38

                                                            Tidigare kapitel                                            
                                                                  " Stop it!" fräste jag och gick till Zayn som stod med ryg...

Av Nathalie Nilsson - 2 februari 2014 21:23

"But you could stay with us?" Sa en blond kille med irländsk dialekt " Listen guys it whas very nice to meet you but i don't know anyone of you and I just want a fucking job so I can find some place to live at" sa jag lite surt kanske men jag har haf...

Av Nathalie Nilsson - 14 december 2013 11:34


                                                                                      Sofijah's perspektiv                        Jag har ingenstans att ta vägen mamma & pappa bryr sig inte jag skrek åt Zayn som tur var att det v...

Av Nathalie Nilsson - 3 december 2013 19:38

   Hej! Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag men jag har haft fullt upp med skola och läxor (mm). Aja i alla fall så skriver jag ju nu. Here the part 3! :D        Sofijah's perspektiv Jag skulle precis gå ifrån parken när jag...

Av Nathalie Nilsson - 17 november 2013 13:24

Hej, Kolla min systers blogg  http://eemenil3.bloggplatsen.se/  (hon skriver också  om ~One Direction~  Så ja om ni har läst klart min novell (eller delarna jag har skrivit) så komentera gärna bådas novell Puss o kram//Nathalie♥         ...

Presentation


Nathalie Nilsson

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards